Strona korzysta z ciasteczek (cookies) w celu dostosowania jej zawartości do preferencji użytkownika, a także zapewnienia maksymalnej użyteczności oraz optymalizacji wyświetlanych treści.Ok, rozumiem


Grzegorz Kowalik dla „Wiadomości Handlowych”

„Klientów interesują takie posiłki, które można łatwo przygotować. Ma to związek z przemianami cywilizacyjnymi. Polacy ciągle się gdzieś spieszą, dlatego szukają produktów ułatwiających życie” – stwierdza Grzegorz Kowalik w najnowszym wywiadzie dla „Wiadomości Handlowych”.

Jeden z najbardziej liczących się wysokonakładowych tytułów B2B, dedykowanych branży FMCG, opublikował na swoim portalu artykuł dotyczący gwałtownego wzrostu popytu na dania gotowe. Materiał uzupełnia ekspercka wypowiedź Grzegorza Kowalika. Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Virtu wskazuje na źródła zainteresowania gotowymi rozwiązaniami oraz kluczowe z punktu widzenia konsumenta elementy, przesądzające o podjęciu decyzji zakupowej.

Przeczytaj cały artykuł!