Strona korzysta z ciasteczek (cookies) w celu dostosowania jej zawartości do preferencji użytkownika, a także zapewnienia maksymalnej użyteczności oraz optymalizacji wyświetlanych treści.Ok, rozumiem


Archiwum artykułów

2017

„Klientów interesują takie posiłki, które można łatwo przygotować. Ma to związek z przemianami cywilizacyjnymi. Polacy ciągle się gdzieś spieszą, dlatego szukają produktów ułatwiających życie” – stwierdza Grzegorz Kowalik w najnowszym wywiadzie dla „Wiadomości Handlowych”.
Czytaj więcej>

2016

Nasza wielka świąteczna kampania okazała się niebywałym sukcesem. O produktach świątecznych Virtu napisały największe portale branżowe, m.in. Wiadomości Handlowe, Hurt & Detal, Poradnik handlowca.
Czytaj więcej>

W październikowym wydaniu „Wiadomości Handlowych”, miesięcznika handlu i dystrybucji FMCG, wraz z reklamą prasową opublikowano wypowiedź pani prezes zarządu Virtu Production.
Czytaj więcej>

Jak wynika z badań Panelu Gospodarstw Domowych GfK firma Virtu zanotowała największe udziały w rynku dań gotowych w Polsce. Badania dowodzą, że Polacy najbardziej lubią jeść pierogi, a zakupy najchętniej robią w dyskontach. W ciągu ostatniego roku sprzedaż dań gotowych wzrosła aż o 14,7%, co wynika ze zwiększonej częstotliwości zakupów przez Polaków.
Czytaj więcej>

2015

Firma Virtu wie, że social media pomagają jej budować relacje z użytkownikami dań gotowych, słuchać ich opinii i szybko na nie reagować. Stąd aktywność nie w jednym, ale w aż pięciu popularnych portalach społecznościowych.
Czytaj więcej>

Firma Virtu otrzymała tytuł „Gepard Biznesu 2014”, przyznawany najbardziej dynamicznym przedsiębiorstwom w Polsce. Wyróżnienie w portalu businessnow.pl skomentował Grzegorz Kowalik – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Virtu.
Czytaj więcej>

Już 30 maja TVP Katowice oraz TVP Regionalna wyemitują program „Rączka gotuje”, w którym znany śląski kucharz – Remigiusz Rączka zaprezentuje dania Virtu. Towarzyszyć mu będzie Kapitan Kulinarnej Kadry Narodowej Polski – Grzegorz Cielecki.
Czytaj więcej>

W dodatku specjalnym magazynu "Życie Handlowe" - „Rozpalamy sezon grillowy” (maj-sierpień) znalazła się reklama i prezentacja firmy Virtu, a także wypowiedź jej dyrektora handlowego - Grzegorza Kowalika. Ciągła obecność w mediach stale podnosi skuteczność sprzedaży jej produktów.
Czytaj więcej>

2014

Grzegorz Kowalik, dyrektor handlowy Virtu podpowiada, jak zwiększyć sprzedaż w oparciu o reguły category management
Czytaj więcej>

Już w sobotę, 14 czerwca o godzinie 18:00 w TVP Katowice wyemitowany zostanie specjalny odcinek programu „Rączka gotuje”, w którym jego gospodarz, Remigiusz Rączka, wspólnie z Grzegorzem Cieleckim, kucharzem Virtu oraz Kapitanem Kulinarnej Reprezentacji Polski pokaże, jak przygotować dania gotowe Virtu w nowoczesnej i szybkiej kuchni.
Czytaj więcej>

Nowy produkt firmy Virtu – Krokiety z pieczarkami i serem okazały się najbardziej udaną nowością, jaka zadebiutowała na rynku w 2013 roku. W plebiscycie „Perły Rynku FMCG” uzyskały one najwyższą notę, zajmując I miejsce w kategorii „Dań Gotowych”. Ich wyboru dokonalieksperci branży FMCG, na co dzień mający kontakt ze sprzedawanym produktem.
Czytaj więcej>

Superior Taste Award to prestiżowy konkurs, w którym ogromną uwagę przywiązuje się do smaku dania. Pozostałe kryteria, brane pod uwagę przez opiniotwórcze jury to również pierwsze wrażenie, wygląd dania, jego aromat, konsystencja, a także zapach.
Czytaj więcej>

Dzięki głosom czytelników oraz internautów, Dagmara Mikulska znalazła się w gronie takich laureatek jak Bożena Rojewska, prezes Zarządu Górnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w Katowicach, Iwona Łobejko, dyrektor Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Barbary w Sosnowcu czy Teresa Jonas, właścicielki firmy Błysk i sieci Drogerie Polskie.
Czytaj więcej>

Targi turystyczne Atrakcje Regionów to wyjątkowa okazja do zapoznania się z tym, co w Polsce najciekawsze, najpiękniejsze, a także najsmaczniejsze. W dniach 6-8 czerwca w Parku Chorzowskim nie mogło zabraknąć również firmy Virtu, która częstowała gości targów swoimi smacznymi i szybkimi w przygotowaniu daniami.
Czytaj więcej>

W sklepach i sieciach handlowych w całej Polsce dostępne są już dania gotowe Virtu w nowych, wyróżniających produkty na półce opakowaniach. Zostały one zaprojektowane w taki sposób, by ułatwiały konsumentom zakupy – szybko wskazywały zarówno na smak dania, informacje dotyczące wielkości porcji, a także sposób oraz czas jego przygotowania.
Czytaj więcej>